۱۳۹۶ مهر ۲۶, چهارشنبه

باید واقع‌بین باشم

  1. باید واقع‌بین باشم
  2. نباید از تنبلی و بی برنامگی خود  ضربه بخورم
  3. باید کتاب های حقوقی را مطالعه کرده
  4. و به اهدافم  توجه نمایم
  5. مثال آن مواردی که به خاطر تنبلی ضربه خوردم
  6. عدم قبولی در آزمون ارشد سال ۹۶
  7. دندان درد که الان دارم
  8. ناشی از عدم مسواک در گذشته با اطلاع از خواص آن بوده است
  9. عدم شرکت در آزمون وکالت سال ۹۶
  10. به دلیل تنبلی در ترم۳
  11. و ۸ ترمه شدن
  12. و مشکلات ناخواسته بعد از آن
  13. که با کمی تلاش و دقت می توانستم جلوی آنها را بگیرم
  14. در  ضمن شاهد این هستم
  15. که گهگاهی با اعضای خانواده با بددهنی رفتار می کنم
  16. برای دیگران من بره باشم  برای خانواده یک سگ هار
  17. این می‌تواند نشانه دورویی و ظالم بودن نسبت به افراد با محبت نسبت به من  باشد
  18. در ضمن 0
  19. نباید طرفش رفته شود
  20. @@
  21. برای اهداف
  22. با توجه به نزدیک شدن به آزمون وکالت لازم است از موارد غیرضروری پرهیز کنم بنابراین  هر ماه مطلبی در سایت به رنگ سبز در مورد درس ها کارها که در ۳۰ روز آینده از ایجاد مطلب انجام میگیرد ایجاد می شود
  23. در این یک سال آینده از سایت به رنگ سبز برای سامان دادن به  اهدافم استفاده خواهم کرد
  24. و وبلاگ شخصی برای انتشار تصاویر خانوادگی و موارد کاملاً شخصی استفاده خواهد شد بنده خود را متعهد می دانم که مطالب از این دست  را در به رنگ سبز منتشر نمایم
  25. و لیستی ایجاد خواهم کرد که کارهای بعد آزمون در آن ثبت خواهد شد تا وقتم را درست استفاده نمایم





  26. @@
  27. موارد ممنوعه برای من
  28. @تماشای تلویزیون
  29. @موارد(و0که وقت تلف کردن هستند به خصوص0,(بیشتر به علت اعتیاد و دوری و بی توجهی به اهداف با 0تکرار نمی شود
  30. °°متاسفانه گاهی این دو مورد تکرار می شود که جریمه ی آن ها عدم اینترنت رفتن تا ۳,روز است  و ثبت تاریخ در همین صفحه بدون حذف خواهد بود(آخرین تکرار1205139-)
  31. در صورت تکرار صفحه در وبلاگ هدف گزاری ویرایش سریع و آرشیو می شود
  32. 24031396 11am  0(
  33. 260413960(
  34. 300413960(
  35. 10051396
  36. 1۱051396
  37. از این تاریخ فقط موارد0ذکر می شود
  38. 12051396




  39. @وب گردی بی هدف
  40. @مصرف غذاهای آماده به خصوص سوسیس و کالباس
  41. @عدم نوشیدن آب به اندازه ی کافی(البته چایی سرد  به علت عدم اطمینان به کیفیت آب بهتر است )
  42. @مسو‌اک نزدن
  43. @بلند صحبت کردن،که متاسفانه گاهی(اکثرا) باعث آزار سایرین شده است
  44. @فحاشی،که گاهی به اعضای خانواده ام رکیک ترین فحش ها را داده ام
  45. @عدم مطالعه ی درسی
  46. ##بهتر است این متن را روزانه مطالعه نمایم

  47. ##ضمانت اجرای موارد مذکور خود من می باشم
  48. آپدیت

  49. 13960412
  50. $~√©✓ap

  51.            صفحات با این کد قابلیت تغییر دارند و ممکن است تجدید نظر و یا بروز شوند
  52. @@
  53. باید تلاش کنم
  54. برای خودم به سمت مشاوره ی حقوقی و وکالت تا بتوانم خدمتی به جامعه ام بکنم
  55. نتایج تلاشم برای داشتن شغل و رسیدن به اهداف  بر  روی زندگی  خودم

  56. @مستقل شدن از خانواده از لحاظ مالی
  57. @کسب آرامش و رضایت مندی و ارامش از خودم
  58. @تفریح
  59. @کمک مالی به سازمان های خیریه

  60. نقش داشتن  شغل و موقعیت برای جامعه ام
  61. @تاثیر بالای نوشته ها و تفکراتم بر مردم برای اصلاح امور


  62. $~√©✓ap

  63.            صفحات با این کد قابلیت تغییر دارند و ممکن است تجدید نظر و یا بروز شوند



  64. @@


  65. می خواهم
  66. اضافه کردن یک بچه  به جهان از طریق من ممنوع
  67. می خواهم آثارم،فعالیت های مثبتم،فرزندان آینده ی من باشند
  68. فعالیت های خوب و بد آثارشان تا ابد می ماند

  69. می خپاهم یادم باقی بماند
  70. نه به هر قیمتی
  71. بلکه به خوبی

  72. سلام منی که در
  73. سال
  74. 2067میلادی هستی
  75. من از گذشته ات به تو سلام می دهم
  76. آینده مشخص نیست
  77. ولی
  78. اگر وکیل باشی
  79. با بدن و چشمان سالم
  80. حتما یک سایت داری که در آن می نویسی
  81. حتما به، به رنگ سبز در قسمت درباره ما(شاید سایتت بزرگ و با چند نویسنده داشتی)لینک آرشیو اینترنتش را بده
  82. پروژه ی آرشیو اینترنت باقی خواهد ماند تا آن زمان
  83. امید است
  84. یک کتاب شعر چاپ کرده ای که به آن افتخار می کنی
  85. اشعار انگلیسی و فارسی
  86. دکلمه های اشعار بزرگان و اشعار خودت را که ضبط نموده ای گوش کن
  87. برنامه ی حقوقی که به سفارشت نوشته شده است را هر هفته نطراتش را بخوان
  88. شاید آن زمان توانستی
  89. ۱۰۰دلار یا هزار دلار به پروژه ها و نرم افزار هایی که دوست داری حمایت مالی دهی
  90. و به بنیاد های خیریه کمک مالی و تبلیغی کنی(در سایتت)
  91. از گذشته ات یاد کن و فراموش نکن که
  92. اهدافت را گم نکنی


  93. $~√©✓ap
  94.  صفحات با این کد قابلیت تغییر دارند و ممکن است تجدید نظر و یا بروز شوند

  95. @@
  96. باید کتاب های قانون و مرجع را به خاطر بسپار م
  97. تا در صورت مشاوره حضوری یا تلفنی بتوانم
  98. به کمک حافظه به سوالات پاسخ دهم
  99. @@
  100. اشعار و جملاتی را که پسندیده ام
  101. @
  102. بار درخت علم ندانم مگر عمل
  103. با علم اگر عمل نکنی شاخ بی‌بری
  104. @از عهدین
  105. http://bible.com/181/luk.6.31.TPV
  106.  دیگران آن‌چنان رفتار كنید كه می‌خواهید آنها با شما رفتار كنند



  107. 13960428
  108. $~√©✓ap
  109.  صفحات با این کد قابلیت تغییر دارند و ممکن است تجدید نظر و یا بروز شوند

۱ نظر:

  1. باید واقع‌بین باشم
    نباید از تنبلی و بی برنامگی خود ضربه بخورم
    باید کتاب های حقوقی را مطالعه کرده
    و به اهدافم توجه نمایم
    مثال آن مواردی که به خاطر تنبلی ضربه خوردم
    عدم قبولی در آزمون ارشد سال ۹۶
    دندان درد که الان دارم
    ناشی از عدم مسواک در گذشته با اطلاع از خواص آن بوده است
    عدم شرکت در آزمون وکالت سال ۹۶
    به دلیل تنبلی در ترم۳
    و ۸ ترمه شدن
    و مشکلات ناخواسته بعد از آن
    که با کمی تلاش و دقت می توانستم جلوی آنها را بگیرم
    در ضمن شاهد این هستم
    که گهگاهی با اعضای خانواده با بددهنی رفتار می کنم
    برای دیگران من بره باشم برای خانواده یک سگ هار
    این می‌تواند نشانه دورویی و ظالم بودن نسبت به افراد با محبت نسبت به من باشد
    در ضمن 0
    نباید طرفش رفته شود
    @@
    برای اهداف
    با توجه به نزدیک شدن به آزمون وکالت لازم است از موارد غیرضروری پرهیز کنم بنابراین هر ماه مطلبی در سایت به رنگ سبز در مورد درس ها کارها که در ۳۰ روز آینده از ایجاد مطلب انجام میگیرد ایجاد می شود
    در این یک سال آینده از سایت به رنگ سبز برای سامان دادن به اهدافم استفاده خواهم کرد
    و وبلاگ شخصی برای انتشار تصاویر خانوادگی و موارد کاملاً شخصی استفاده خواهد شد بنده خود را متعهد می دانم که مطالب از این دست را در به رنگ سبز منتشر نمایم
    و لیستی ایجاد خواهم کرد که کارهای بعد آزمون در آن ثبت خواهد شد تا وقتم را درست استفاده نمایم





    @@
    موارد ممنوعه برای من
    @تماشای تلویزیون
    @موارد(و0که وقت تلف کردن هستند به خصوص0,(بیشتر به علت اعتیاد و دوری و بی توجهی به اهداف با 0تکرار نمی شود
    °°متاسفانه گاهی این دو مورد تکرار می شود که جریمه ی آن ها عدم اینترنت رفتن تا ۳,روز است و ثبت تاریخ در همین صفحه بدون حذف خواهد بود(آخرین تکرار1205139-)
    در صورت تکرار صفحه در وبلاگ هدف گزاری ویرایش سریع و آرشیو می شود
    24031396 11am 0(
    260413960(
    300413960(
    10051396
    1۱051396
    از این تاریخ فقط موارد0ذکر می شود
    12051396




    @وب گردی بی هدف
    @مصرف غذاهای آماده به خصوص سوسیس و کالباس
    @عدم نوشیدن آب به اندازه ی کافی(البته چایی سرد به علت عدم اطمینان به کیفیت آب بهتر است )
    @مسو‌اک نزدن
    @بلند صحبت کردن،که متاسفانه گاهی(اکثرا) باعث آزار سایرین شده است
    @فحاشی،که گاهی به اعضای خانواده ام رکیک ترین فحش ها را داده ام
    @عدم مطالعه ی درسی
    ##بهتر است این متن را روزانه مطالعه نمایم

    ##ضمانت اجرای موارد مذکور خود من می باشم
    آپدیت

    13960412
    $~√©✓ap

    صفحات با این کد قابلیت تغییر دارند و ممکن است تجدید نظر و یا بروز شوند
    @@
    باید تلاش کنم
    برای خودم به سمت مشاوره ی حقوقی و وکالت تا بتوانم خدمتی به جامعه ام بکنم
    نتایج تلاشم برای داشتن شغل و رسیدن به اهداف بر روی زندگی خودم

    @مستقل شدن از خانواده از لحاظ مالی
    @کسب آرامش و رضایت مندی و ارامش از خودم
    @تفریح
    @کمک مالی به سازمان های خیریه

    نقش داشتن شغل و موقعیت برای جامعه ام
    @تاثیر بالای نوشته ها و تفکراتم بر مردم برای اصلاح امور


    $~√©✓ap

    صفحات با این کد قابلیت تغییر دارند و ممکن است تجدید نظر و یا بروز شوند



    @@


    می خواهم
    اضافه کردن یک بچه به جهان از طریق من ممنوع
    می خواهم آثارم،فعالیت های مثبتم،فرزندان آینده ی من باشند
    فعالیت های خوب و بد آثارشان تا ابد می ماند

    می خپاهم یادم باقی بماند
    نه به هر قیمتی
    بلکه به خوبی

    سلام منی که در
    سال
    2067میلادی هستی
    من از گذشته ات به تو سلام می دهم
    آینده مشخص نیست
    ولی
    اگر وکیل باشی
    با بدن و چشمان سالم
    حتما یک سایت داری که در آن می نویسی
    حتما به، به رنگ سبز در قسمت درباره ما(شاید سایتت بزرگ و با چند نویسنده داشتی)لینک آرشیو اینترنتش را بده
    پروژه ی آرشیو اینترنت باقی خواهد ماند تا آن زمان
    امید است
    یک کتاب شعر چاپ کرده ای که به آن افتخار می کنی
    اشعار انگلیسی و فارسی
    دکلمه های اشعار بزرگان و اشعار خودت را که ضبط نموده ای گوش کن
    برنامه ی حقوقی که به سفارشت نوشته شده است را هر هفته نطراتش را بخوان
    شاید آن زمان توانستی
    ۱۰۰دلار یا هزار دلار به پروژه ها و نرم افزار هایی که دوست داری حمایت مالی دهی
    و به بنیاد های خیریه کمک مالی و تبلیغی کنی(در سایتت)
    از گذشته ات یاد کن و فراموش نکن که
    اهدافت را گم نکنی


    $~√©✓ap
    صفحات با این کد قابلیت تغییر دارند و ممکن است تجدید نظر و یا بروز شوند

    @@
    باید کتاب های قانون و مرجع را به خاطر بسپار م
    تا در صورت مشاوره حضوری یا تلفنی بتوانم
    به کمک حافظه به سوالات پاسخ دهم
    @@
    اشعار و جملاتی را که پسندیده ام
    @
    بار درخت علم ندانم مگر عمل
    با علم اگر عمل نکنی شاخ بی‌بری
    @از عهدین
    http://bible.com/181/luk.6.31.TPV
    دیگران آن‌چنان رفتار كنید كه می‌خواهید آنها با شما رفتار كنند



    13960428
    $~√©✓ap
    صفحات با این کد قابلیت تغییر دارند و ممکن است تجدید نظر و یا بروز شوند

    پاسخحذف

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.